רכשתם דירה? עושים שיפוץ רציני? אל תחסכו על מעצב פנים. מעצב פנים מקצועי ילווה אתכם בכל התהליך וידאג ליצור עבורכם את דירת החלומות.

עשיתם את זה – מצאתם את דירת חלומותיכם, לקחתם משכנתא וסגרתם את עסקת חייכם – רכשתם את הנכס שבקרוב יהפוך עבורכם לבית. השקעתם ברכישה את כל מרצכם, וגם לא מעט כסף. אך כדי להקים בית, מקום אליו תמיד תרצו לחזור, לא מספיקים ארבעה קירות וגג. עיצוב פנים מקצועי הוא הדרך הנכונה לבניית בית אמיתי.

מעצב פנים אינו עוסק רק בהום סטיילינג – אין המדובר רק בחוש אסתטי ובבחירת הרהיטים, הצבעים והפריטים שיהפכו את הבית למעוצב בטוב טעם. מעצב הפנים מביא עמו תפיסה מרחבית, כלים מקצועיים מושחזים ויצירתיות, תוך הבנה עמוקה בתשתיות, בשרטוטים ובתוכניות עבודה. מעצב הפנים לא רק יצור עבורכם חלל אסתטי, נעים ושלם, אלא יחסוך לכם זמן וכסף על ידי מניעת טעויות תכנוניות הנובעות מחוסר ניסיון – בין אם מדובר בדירת קבלן או בדירה מיד שנייה.

אל תחסכו בעיצוב הפנים

עיצוב דירה כבר אינו בגדר מותרות של עשירים. היום, אין צורך להרחיק לתל אביב ולהוציא מאות אלפי שקלים על עיצוב קוסמטי לבית. מעצבי פנים מקצועיים במחירים הוגנים נמצאים גם בחיפה, בקריות ובדרום, ונמצאים בהישג ידם של כולם. כאמור, רכישת דירה וגם שיפוץ הם תהליכים מורכבים שעולים לא מעט כסף.

אחד הגורמים הראשונים שאנשים נוטים לחסוך בהם הוא עיצוב פנים. הם סומכים על הסטנדרט, על הקבלן, או על בעלי מקצוע שלא תמיד מציעים את הפתרון הנכון. אולם, עד כמה שעיצוב פנים עשוי להישמע פשוט, לרוב האנשים אין הכלים, הראייה והדמיון של מעצב פנים, ולא יגיעו לתוצאה שחלמו עליה.

ליווי אישי בכל התהליך

נקודה חשובה שצריך לזכור היא – הסטנדרט שהקבלן מציע איננו תמיד הדבר הנכון. מעצב הפנים מביא עמו את כל החבילה: הוא יודע להתמודד עם חלל מוגבל ולנצלו בצורה החכמה ביותר, לקחת בחשבון לא רק את הפן האסתטי, אלא גם את זה הפרקטי, כדי להפוך בית לא רק לחלל שנעים להסתכל עליו – אלא לכזה שנוח לחיות בו.

מעצב טוב ילווה אתכם בכל התהליך – משלב תכנון המפרט הטכני עוד לפני רכישת הדירה, בתכניות המפורטות, בתכנון המטבח והחדרים, בבחירת הצבעים ובמיקום נקודות החשמל. הוא ידע לבצע חישוב מדויק של הכמויות, לנווט את התקציב באופן יעיל ולפקח על הבנייה כך שיחסך לכם כסף רב והרבה כאב ראש.

אל תסמכו על הסטנדרט

מערכת היחסים שבין מעצב הפנים לבין הלקוח הינה מבוססת אמינות: בסופו של דבר, המעצב אחראי ליצור עבורכם את המקום בו על-פי רוב תבלו כמה שנים טובות. יחסי אמון, ליווי אישי ותקשורת מוצלחת הם המפתח למיצוי הפוטנציאל של עיצוב הפנים ליצירת החלל ההרמוני ביותר.

בתי עסק וקבלנים רבים מציעים ייעוץ וסיוע בחינם, אך בפועל מספקים שעות בודדות של מעצב פנים. בעיצוב דירה או כל חלל אחר, יש צורך בעבודה מקיפה, ארוכת טווח וללא פשרות. זו עבודה שרק מעצב פנים מקצועי שעובד עבורכם יכול לספק.