ישנן אין ספור בחירות שונות בחיים שלנו מציגות את הסגנון האישי שלנו – בין אם מדובר על האוטו, הבגדים ואפילו על יעדי החופשות שאנו בוחרים. כך גם כאשר מדובר על הבית שלנו אשר מייצג המון, הרבה מעבר לארבעה קירות וכמה רהיטים. אז מה היינו רוצים שהבית שלנו יספר עלינו? עיצוב פנים יוקרתי זה לאו דווקא עניין כלכלי, ואין עליו תג מחיר ספציפי. מדובר בשדרוג והפיכת חללים בנאליים לחללים מושקעים בעלי אופי וסגנון. אם החלטתם ללכת על עיצוב הבית זה הזמן להכיר את שירן דדיה, מעצבת המתחייבת לעבור עם לקוחותיה את כל הדרך אל הבית המושלם.

אולי תהיתם מה זה אומר עיצוב פנים יוקרתי ומה מחירו, אך בפועל כאמור אין לו מחיר ספציפי, ופעמים רבות ניתן להעניק לבית מראה יוקרתי מבלי להצטרך תקציבי ענק לכך. בסופו של יום, הקונספט של סטייל יוקרתי בעיצוב הבית מתבטא בתשומת לב לפרטים הקטנים וניצול מקסימלי של שטח החלל. ביחד עם מעצבת פנים מומחית תוכלו לבנות תוכנית שתכניס את הסגנון האישי שלכם לעיצוב הבית כולו, תוך מתן דגש על פרקטיות ויוקרה.

לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר

כשמתחילים בפרויקט גדול ומשמעותי כמו עיצוב חלל ביתכם מחדש, יש לקבוע תחילה תוכנית פעולה, כמו גם לבצע אפיון מעמיק על מנת להבין את הצרכים, הרצונות והסגנון שלכם. סופו של יום כמובן שמדובר בבית שלכם, ולכן חשוב ליצור חלל חמים ומזמין.  על מנת לעשות כן, יש למדוד את הבית ולבצע את העבודה בעזרת אנשי המקצוע האיכותיים ביותר בשוק בתחומים רבים כמו חשמל ואינסטלציה. שירן דדיה היא מעצבת פנים מומחית אשר מזה שנים רבות פועלת בתחום ועיצבה אין ספור בתי יוקרה ללקוחותיה המרוצים. אם גם אתם מעוניינים להתחיל את התהליך על מנת להפוך את ביתכם לנעים, מזמין, יוקרתי ונוח – צרו עימנו קשר עוד היום ונשמח לסייע.