עיצוב פנים מודרני

עיצוב פנים מודרני הוא סגנון עיצוב המתאים לאנשים המעוניינים להתאים לביתם או משרד מראה בורגני ויוקרתי. סגנון זה הפך ליותר ויותר פופולרי בשנים האחרונות ומתאפיין בקווים גיאומטריים המותאמים לחלל החדר ומעניקים לו מראה נקי ומינימליסטי. שירן דדיה ומתמחה בעיצוב ופיתוח חללים מודרניים ויוקרתיים , זאת תוך שמירה על  סגנונו האישי של הלקוח ומתן דגש על פונקציונליות בין אם בתאורה או בריהוט.

הפרטים הקטנים שמרכיבים את המכלול

כאמור, עיצוב פנים מודרני מעניק מראה עדכני ומרשים. סוד הקסם שלו הוא למעשה בכל אותם פרטים קטנים ואלמנטים עיצוביים המרכיבים את המכלול השלם:

  • פונקציונליות ופשטות – ישנה העדפה בשימוש באלמנטים פשוטים שלא כוללים דוגמאות רבות או קישוטים היכולים ליצור עומס על הקירות. הדגש הוא על מינימליזם ועיצוב המאפשר פונקציונליות בכל פינה בחדר.
  • שילוב אמצעים טכנולוגיים – שילוב של מכשירים טכנולוגיים משוכללים ומערכות בית חכם תומכות ברעיון של פונקציונליות קלה בחיי היומיום ומוסיפות אלמנטים עתידניים לעיצוב.
  • צבעים מאופקים – העיצוב מתבסס על שימוש בגווני שחור, לבן ואפור. הצבעים יהיו מאופקים וחד גוניים, כשפה ושם תתיכן תוספת של אדום, צבע המשתלב מצוין עם צבעים קרים המאפיינים עיצוב מודרני.
  • חומרי העיצוב – מתאפיינים בשילוב של חומרים המשדרים סולידיות כמו מתכת בצורה הטבעית וזכוכית. לעיתים ישנו שילוב של אלמנטים טבעיים יותר כמו אבן ועץ. זאת כמובן יש לבצע בחיבור מושכל על מנת לשמור על עיצוב איכותי ומאופק.
  • עיצוב תאורה – עיצוב נכון של התאורה צריך להתבצע בשלבי התכנון הראשוניים. נעשה מאמץ לשמור על גופי התאורה מוסתרים על מנת לשמור על קווים נקיים בעיצוב החלל, יחד עם שימוש במוקדי תאורה מיוחדים על מנת ליצור את האווירה הדרושה לכם לאורך כל שעות היום או הלילה.

תהליך עיצוב בית מודרני

סגנון עיצוב זה אינו מסתכם רק ביופי אלא נותן מענה פונקציונלי לחלל משרדי כמו גם לבית פרטי. זכרו כי חלק מהעבודה המקצועית של מעצב פנים בעל ניסיון הוא להתאים את הסגנון המבוקש לחזון שלכם ולאופי שאתם מעוניינים להעניק למקום. כל זאת במסגרת התקציב אשר תציבו למטרת העיצוב מחדש.

נדמה שכולם מבקשים היום עיצוב פנים מודרני. הם רוצים להעניק לבית שלהם את המראה היוקרתי והנקי ביותר, ולצד החשיבות האדירה שהם מעניקים לאסתטיקה הם רוצים גם בית נוח ומזמין. הסגנון המודרני הוא ללא ספק אידאלי בדיוק עבורם, ועם הליווי המקצועי של שירן דדיה – תכנון ועיצוב פנים תוכלו לתכנן היטב כל פרט, לגלות עולם צבעוני ומרתק של אפשרויות, ולבחור רק את מה שנכון עבורכם. זוהי הדרך המושלמת להפוך את החלומות שלכם למציאות מלהיבה במיוחד.

מה מאפיין עיצוב פנים מודרני?

רגע לפני שאתם קופצים למים ומתכננים את עיצוב הבית שלכם בהחלט חשוב להבין מה הוא עיצוב פנים מודרני, ומה בדיוק מאפיין אותו:

  • עיצוב מינימליסטי שבו כל פריט נבחר בקפידה לא רק למען האסתטיקה – אלא בשם הפונקציונליות.
  • העיצוב היוקרתי משלב בתוכו גם טכנולוגיה חדשנית שהופכת את הבית כולו – לבית חכם.
  • הצבעים השולטים בחלל הם שחור, אפור ולבן, וישולבו ביניהם גם גוונים אחרים (כמו אדום).
  • חומרי הגלם המרכזיים הם זכוכית ומתכת, אבל ניתן לשלב גם אבן ועץ.
  • שמירה על קווים נקיים בכל רחבי החלל, גם בתכנון גופי התאורה המשתלבים היטב בעיצוב.

כל אלה מאפיינים היטב את הסגנון המודרני, אבל אין ספק כי ההשפעה האדירה והחשובה ביותר היא ההשפעה של כל אחד ואחת מדיירי הבית. התכנון הנכון הוא זה שמשלב בין האלמנטים הללו לבין הסגנון האישי שלכם, בין החומרים והגוונים המודרניים להעדפות ולצרכים שלכם. שירן דדיה מציעה לכם את השילוב המרהיב בין כל אלה במטרה להפוך את ארבעת הקירות שמקיפים אתכם לפינה אינטימית ומפנקת במיוחד.

כללי המשחק של עיצוב הפנים המודרני מגדירים לנו סגנון ייחודי, חדשני, יוקרתי אבל גם פרקטי ונוח. היתרונות הללו הם הסיבה לפופולריות הרבה של סגנון העיצוב הזה בשנים האחרונות, אבל הדרך לתוצאה המושלמת מתחילה בליווי מקצועי על מעצבת פנים מנוסה. עם שירות אישי שמספק מענה מדויק לצרכים שלכם ושל כל בני הבית, שירן דדיה – תכנון ועיצוב פנים מלווה אתכם בכל צעד – מבחירת הגוונים, החומרים והטקסטורות, ועד לתוצאה הסופית.

עיצוב פנים בסגנון מודרני

אחד הסגנונות האהובים ביותר על הישראלים בתחום עיצוב פנים הבית, הוא עיצוב פנים בסגנון מודרני.

ניתן לזהות בקלות עיצוב פנים בסגנון מודרני, בגלל שהוא מאופיין באלמנטים ברורים שכולנו מכירים מקרוב.

עיצוב פנים בסגנון מודרני – מאפיינים

עיצוב נקי- הקו הבולט בעיצוב פנים בסגנון מודרני הוא הקו הנקי. הסגנון המודרני מאופיין בעיקר בקווים ישרים ונקיים ובמרחב פתוח ומואר. מומלץ לא להעמיס על חללי הבית הפתוחים, אלא לשמור על פריטים מעטים וחכמים שיתרמו לניקיון הוויזואלי של הבית.

  • חומרים – בדרך כלל, בסגנון העיצוב המודרני נבחר בחומרים טבעיים שיהפכו את החלל המודרני לעשיר וחם יותר. החומרים יהיו חומרים עמידים ואיכותיים, שיצעקו “חדשנות” אבל עם זאת גם יעניקו מראה שליו וחמים לבית. גם חומרים כמו פלסטיק, מתכת וזכוכית הם טרנדים בולטים בסגנון העיצוב המודרני, בעיקר במטבח המודרני.
  • תאורה – גופי תאורה ייחודיים הם מאסט בעיצוב פנים בסגנון מודרני. קודם כל, גופי תאורה הם פרקטיים ונוחים לדיירי הבית. מדובר בגופי תאורה חדשניים וחסכוניים בחשמל, בדרך כלל גופי התאורה יהיו שקועים בתקרה או צמודים לקיר. גופי התאורה מתמזגים עם החלל ושומרים על הקו הנקי שאנו מנסים ליצור בבית המודרני שלנו.
  • צבעים – בסגנון העיצוב המודרני נעדיף להשתמש בצבעים בעלי ניגודיות מוחלטת כמו שחור ולבן, או בצבעים וגוונים ניטרליים כמו שמנת, אפור או קרם. קשת הצבעים צריכה לשדר – ניקיון.

לעיתים, ניתן לשבור את קשת הצבעים הניטרלית ברהיט צבעוני או מכשיר חשמלי צבעוני אחד שיעמוד בחלל הבית.

עיצוב בית בסגנון מודרני – איך להתחיל?

אנו ממליצים בחום לעבוד עם אחת ממעצבות הפנים המצוינות בארצנו – שירן דדיה. עבודה עם מעצבת פנים תבטיח עיצוב פנים בסגנון מודרני לביתכם האהוב ברמה הגבוהה ביותר.

למעצב או למעצבת הפנים קיים ארגז כלים גדול של מיומנויות והשכלה בכל הנוגע לעיצוב פנים בסגנון מודרני. לא סתם מעצבי פנים למדו כל כך הרבה והתנסו שנים רבות בשטח.

מעצבי הפנים עמם תעבדו מכירים מקרוב את כל החידושים מהשנים האחרונות של סגנון העיצוב המודרני. מעצבי הפנים ידעו להתאים עבורכם את הריהוט המושלם, הצבעים הנכונים והאביזרים הנלווים בסגנון העיצוב המודרני שיתאימו לצרכים שלכם בבית.

עיצוב פנים מודרני

קראו עוד מרחבי האתר

עיצוב מיוחד ואיכותי
מאמרים
עיצוב מיוחד ואיכותי

מעצבת פנים בשרון מתכננת פרויקטים מגוונים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. כך בתים בודדים, דירות, משרדים ומבנים אחרים על פי

קרא עוד »