יצירתיות ותכנון לעיצובים מיוחדים

עיצוב בתים יוקרתיים נחשב למשימה מאתגרת בגלל מכלול הנתונים והשיקולים שיש לקחת. הרצון והצורך הוא לתכנן בהתאם לצרכי הלקוחות וטעמם האישי הייחודי. יש צורך למצוא פתרונות למצבים מורכבים, להתחשב בתנאי המגרש ועוד. התוצאה חייבת להיות מרחב פנימי נוח ופרקטי. שירן דדיה המייסדת והבעלים של SD “תכנון ועיצוב פנים” עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

עיצוב בתים יוקרתיים – שימוש בחומרים איכותיים

עיצוב בתים יוקרתיים מותאם לצרכי הלקוחות המבקשים לגור בבית נאה, בטוח, נוח ופונקציונאלי. יש צורך לשלב בו מערכות מתוחכמות של אינסטלציה, חשמל, תקשורת, חימום ומיזוג אוויר ועוד. כל אלו לצד נגרות ומערכות אלומיניום איכותיות וכיוצא בזה. אביזרי הקצה כמו ברזים, שקעי חשמל, מפסקים ואביזרי פרזול אחרים ייבחרו בקפידה כדי להתאים לכל הקונספט הקיים. תוקדש תשומת מיוחדת לתאורה שתהיה תאורת היצף לצד תאורת נישות אינטימית. המעצבת עושה שימוש בחומרים איכותיים כמו עץ טבעי, מתכות מסוגים שונים, זכוכית, טקסטיל, אבנים טבעיות, בריקים ועוד. כל החומרים הללו על גווניהם השונים יכולים להשתלב אלו באלו היטב. קו העיצוב אותו בוחרים יוביל לאורך כל חלקי הבית עם שינויים ונגיעות לחדרים וחללים שונים. בתי יוקרה רבים מעוצבים בסגנון קלאסי או מודרני. אלו מאופיינים בקווים ישרים וחדים, במינימום פריטים בהצפת אור הנכנס מבחוץ פנימה ועוד.

תהליך רב שלבי

המעצבת תלמד על צרכי הדיירים, טעמם האישי, תקציבם וכדומה. היא תבקר במקום, תראה את הנוף הנשקף ממנו, את כיווני האוויר ועוד. על פי כל אלו ונתונים נוספים היא תכין תכנית ראשונית. לאחר דיונים עליה היא תפיק תכנית סופית בתלת ממד שתוגש לאישור. מיד לאחריו יתחיל שלב הביצוע. במהלכו היא תפקח מקרוב על התקדמות העבודה.

שירות מסור

שירן דדיה המייסדת והבעלים של SD “תכנון ועיצוב פנים” מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ, הקשבה, יישום בקשות, נתינה ועוד. כל זאת לצד תכנון מעולה, פתרונות אקסקלוסיביים, ליווי צמוד וכדומה. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, מביצוע עבודות מעולות ללקוחות רבים. היא  תשרת בשמחה אחרים.

יצירתיות ותכנון לעיצובים מיוחדים

קראו עוד מרחבי האתר

עיצוב מיוחד ואיכותי
מאמרים
עיצוב מיוחד ואיכותי

מעצבת פנים בשרון מתכננת פרויקטים מגוונים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. כך בתים בודדים, דירות, משרדים ומבנים אחרים על פי

קרא עוד »