כיצד לייצר מרחב מגורים נוח נאה ויפה?

עיצוב פנים בתל אביב נעשה עבור לקוחות פרטיים, בעלי עסקים, מוסדות ציבור ועוד. המטרה היא לייצור מרחב מגורים ושהייה נוח, פרקטי ונאה. הוא יותאם לצרכי המבקשים, כמו גם, רצונותיהם וטעמם האישי. ניתן למצוא סגנונות עיצוב שונים לבתים ובהם קלאסיים, כפריים, מודרניים ואחרים. שירן דדיה המייסדת והבעלים של SD “תכנון ועיצוב פנים” עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

עיצוב פנים בתל אביב – עם פתרונות נהדרים

עיצוב פנים בתל אביב מספק פתרונות אקסקלוסיביים ונהדרים בכל סיטואציה. הרצון הוא לייצור מרחב פנימי פונקציונאלי, נוח ונאה במיוחד. קו העיצוב בו יוביל לאורך כל חלקי  הבית עם נגיעות ושינויים מתבקשים לכל חדר וחלל קיים. ייעשה שימוש בחומרים איכותיים כמו עץ, מתכת, זכוכית, טקסטיל, אבן, פלסטיק ואחרים. הפריטים המיוצרים מהם מגיעים עם מרקמים וצבעים מגוונים. שילוב נכון יוסיף חיוניות רבה וייצור את האווירה אותה רוצים. במידת הצורך יוסיפו נישות, הנמכות ועיטורי תקרה, בריקים לקירות כוח, מחיצות ופתרונות נאים אחרים המוסיפים ייחוד. יהיה כמובן, צורך להכניס מערכות תפעול איכותיות של חשמל, אינסטלציה, תקשורת, מיזוג אוויר, חימום ואחרות. ייבחרו להן אביזרי קצה מתאימים, ובין היתר, ברזים, שקעים ומתגים, ידיות ופרזולים שונים. הכול יתלכד לסביבת מגורים הרמונית נהדרת. בבתים עם קרקע צמודה יתוכנן המרחב החיצוני וישתלב בצורה הומוגנית עם המרחב הפנימי.

תהליך מובנה

התהליך נעשה בשלבים עוקבים כאשר הראשון הינו מפגש עם הלקוחות לצורך למידה על צרכיהם ובקשותיהם. במקביל גם ביקור במגרש הקיים לצורך התרשמות ממנו, מהנוף הנשקף ממנו מכיווני האוויר ועוד. על פי כל הנתונים הללו, ואחרים נוספים, תוגש תכנית ראשונית לעיון והערות. לאחר סבב דיונים תוצג האחרונה בתלת ממד לצורך הגשתה לרשות המקומית וקבלת אישור עליה.

משרד איכותי

שירן דדיה המייסדת והבעלים של SD “תכנון ועיצוב פנים” מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי חם. שירותיה כוללים הקשבה, יישום בקשות, ראייה כוללת עם ירידה לפרטים, מחירים נוחים, פיקוח וליווי וכדומה. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, מביצוע פרויקטים ללקוחות רבים ותשרת בשמחה אחרים.

כיצד לייצר מרחב מגורים נוח נאה ויפה?

קראו עוד מרחבי האתר

עיצוב מיוחד ואיכותי
מאמרים
עיצוב מיוחד ואיכותי

מעצבת פנים בשרון מתכננת פרויקטים מגוונים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. כך בתים בודדים, דירות, משרדים ומבנים אחרים על פי

קרא עוד »