בין אם אתם מתגוררים בקיבוץ, מושב או בכלל באמצע העיר, אם אתם צעירים או מבוגרים, רווקים או בעלי משפחה- ייתכן ואתם גרים בבית פרטי על הקרקע. קצת כמו מראה למעגל החיים, כך גם ביתנו, דינמי ומשתנה עם הזמן. כל תקופה ויתרונותיה, כל תקופה ואתגריה. כשחושבים על עיצוב בתים פרטיים צריך לזכור בדיוק את זה. הבית מעבר להיותו מקום המפלט הבטוח ביותר, הוא גם חלל פרקטי שצריך להתאים במדויק לצרכים שלנו. בליוויה  של שירן דדיה תוכלו להגשים את החלומות שליוו אתכם לאורך כל הדרך בנוגע לבית המושלם.

כאשר אדם מעוניין לבצע עיצוב בתים פרטיים יש לקחת בחשבון כל כך הרבה משתנים ופרטים. חשוב לזכור כל הזמן מי הוא הלקוח – מי עומדים לגור בבית הזה, מה הם הצרכים, היתרונות, האתגרים והחלומות סביב החלל הזה. היבט חשוב נוסף הינו התאמה לסביבת המגורים, כך למשל אם אתם גרים בסמיכות לבתים נוספים ייתכן ותרצו שעיצוב ביתכם יבוצע על ידי בטכניקות עיצוביות שיסייעו לשמור על פרטיותכם. יש לקחת בחשבון את כלל חללי הבית, לדאוג למכשור טכנולוגי הולם והתאמת התאורה בקו אחיד שישמור על חמימות הבית וישרה אווירה רגועה. כמו כן, בבתים פרטיים רבים ישנה חצר וגם היא דורשת עיצוב על מנת להנות באופן מלא מהפוטנציאל הגלום בחלל.

מעצבת פנים מובילה – השירותים הנדרשים

כאשר החלטתם לבצע שינוי בבית הפרטי בו אתם מתגוררים, זכרו כי מעצבת פנים מומחית כמו שירן דדיה תוכל לסייע לכם להפיק את המיטב מהחלל, הן מבחינה עיצובית והן מבחינת הנוחות והפרקטיות שהחלל יאפשר. על מנת להגיע לתוצאה מושלמת, התהליך יותאם לצרכים ולרצונות האישיים שלכם, והוא יהיה נעים ונוח. במהלך עיצוב בתים פרטיים מעצבת הפנים תתחיל ללמוד אודותיכם, מה הקונספט העיצובי שמדבר אליכם, מה הם החלומות, השאיפות, האתגרים והצרכים הפרקטיים שלכם מהבית המושלם. שירן דדיה תתחשב בתקציב שהקצבתם לעיצוב הבית מחדש, והיא גם תעשה כמיטב יכולתה לעמוד בייעדי הסיום. צוות המומחים שלה, כמו גם החנויות איתה היא עובדת יוצעו לשירותכם, תוך שמירה על תקשורת פתוחה ושקיפות מלאה.