כתבה- בניין דיור

שירן דדיה

בעלת משרד “SD אדריכלות  ועיצוב פנים”, משרד מוביל, המתמחה בתכנון ועיצוב דירות ובתי יוקרה, משרדים וחללי תצוגה.

במה את עוסקת?

“אני עוסקת בהגשמה עצמית כל יום מחדש, דרך העיצוב. החזון שלי הינו ליצור בתים אסתטיים, מלאי חיים ושופעי אנרגיות חיוביות, שיסבו אושר אינסופי לא רק לאדם המתגורר במקום, אלא  גם לכל אורחיו.

שאיפתי העיקרית להפיק את המירב מכל תקציב, כדי לשוות למקום את המראה הדרוש, אקסקלוסיבי, פונקציונלי ומעוצב. הגעתי למקצוע זה מתוך תשוקה פנימית אמיתית, לאחר תואר ראשון ושני בכלכלה, מאוניברסיטת חיפה. בנוסף, הייתה לי עבודה מסודרת, החלטתי לעזוב הכול וללכת אחרי האהבה שלי – שזה העיצוב.

בראייה לאחור, התחום של האסתטיקה ועיצוב היוו חלק כמעט בכל שלב חיי”.

מהן החוזקות הבולטות של המשרד?

“אני מובילה לקוחות בביטחה, באחד מהשלבים החשובים בחייהם, אל הבית שחלמו עליו, תוך דיוק ורוגע בתהליך. קשובה מאוד לרצונותיהם ובקשותיהם, אך עם זאת, יודעת לנווט היטב כך שתיווצר הרמוניה עיצובית ופונקציונלית יחד, הערכים עליהם אני מקפידה מאוד הם:

  • אסתטיקה ללא פשרות.
  • יעילות – מיקוד וניצול זמן מיטבי.
  • משמעות – מעניקה ומקבלת משמעות.
  • מצוינות – מא’-ת’ , עד לפרטים הקטנים”.

מהו המהלך המשמעותי שהובלת לאחרונה?

“בשנתיים האחרונות, אני לוקחת חלק במיזם של פרויקט חדשני ומתפתח, בשכונת בת גלים בחיפה. בפרויקט מספר בניינים בהם אני מעצבת דירות יוקרה, בקו הראשון לים. חלקם בנייה חדשה וחלקם בתהליך של תמ”א 38 אשר משנה את אפיון המקום. הפרויקט מתבצע בשיתוף פעולה עם אדריכלים מהמובילים בארץ.

בזכות המשאב הטבעי, הים (מיקום גיאוגרפי של הפרויקט, בקרבת הים) והסביבה המחודשת, אני מצליחה לגרום לדירות להיראות בסגנון יוקרתי וייחודי”.

מה העצה הטובה ביותר שקיבלת בתחילת דרכך?

“להתמקצע וללמוד כל הזמן. אמנם, לעצב זה כשרון, אך לנהל עסק זה כבר סיפור אחר שדורש השקעה ולמידה.

בן הדברים הראשונים שעשיתי, היה ללכת לקורס ייעודי לאנשי עסקים אצל ניר דובדבני שהינו מנטור למכירות ועסקים. אני יכולה להגיד שהוא נתן לי המון כלים לדרך, והסתכלות שונה על המציאות”.

כיצד מנוצלים רגעי הפנאי שלך?

“זמן איכות עם המשפחה. אני מתאמנת 3 פעמים בשבוע, וכשיש לי זמן שקט ורגוע לעצמי, כמו שבת בבוקר (לפי שכולם קמים), צופה בתכניות עיצוב בינ”ל”.