מגוון אפשרויות לעיצובים יפים

עיצוב פנים יוקרתי  נדרש, בעיקר, עבור לקוחות רבים הגרים בשכונות עירוניות. קיימים מספר סגנונות עיצוב המתאים להם. יש צורך בחשיבה נכונה ובמציאת פתרונות יצירתיים לטובת תכנון ועיצוב נאה ופרקטי. כמובן, יש להתאימו לצרכי הלקוחות, טעמם האישי ולתקציבם. שירן דדיה המייסדת והבעלים של SD “תכנון ועיצוב פנים” עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

עיצוב פנים יוקרתי – עם אפיון ייחודי

עיצוב פנים יוקרתי אמור להיות עם אפיון ייחודי ובסגנון מודרני. קו העיצוב מתאים מאוד לזוגות וצעירים עירוניים המנהלים אורח חיים קרייריסטי. הוא בולט בקווים ישרים וחדים, במינימום פריטים בסלון, בכניסה ובמעברים, בהצפת אור בכל החללים ועוד. הצבעים המובילים הינם שחורים, אפורים ולבנים. אלו נחשבים לקרים אבל, במקרים רבים, מוסיפים להם פריטים צבעוניים ליצירת עניין ותשומת לב. לפני התכנון עורכים בירורים מקדימים לגבי צרכי, רצונות וטעמם האישי של הלקוחות. בנוסף, מגיעים  למגרש ומתרשמים מכיווני הנוף והאוויר ועוד. התכנון חייב לכלול שילוב מערכות חכמות של אינסטלציה, חשמל, מיזוג אוויר, תקשורת ואחרות, וכן, בחירת אביזרי הקצה שלהם דוגמת: ברזים, מפסקים, גופי תאורה, מוצרי פרזול ועוד. המתאימים ביותר ישתלבו היטב בקו העיצוב. ייעשה שימוש בחומרים כמו דוגמת עץ איכותי, מתכות יקרות, זכוכיות נאות, אבנים מסוגים שונים ועוד.

תהליך מורכב

לאחר מספר שיחות במפגשים ראשוניים תוכן תכנית ראשונית הכוללת את כל הנתונים והאלמנטים החיוניים. היא כוללת גם תוכניות משנה של נגרות, אלומיניום, חשמל ומערכות אחרות ועוד. בהמשך היא תידון לטובת שינויים, בקשות והערות. כך עד להצגת התוכנית הסופית אשר תוגש לרשות המקומית ותאושר לקראת ביצוע. המעצבת תפקח עליה לכל אורכה ואף יכולה להמליץ על בעלי מקצוע מעולים אותם היא מכירה מעבודות קודמות.

שירות עם נתינה

שירן דדיה המייסדת והבעלים של SD “תכנון ועיצוב פנים” מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה כוללים הקשבה, הפנמה ויישום, נתינה וחום אנושי, תכנון מעולה, פתרונות אקסקלוסיביים, פיקוח וליווי צמוד וכדומה. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, מביצוע עבודות איכותיות ללקוחות רבים. היא  תשרת בשמחה אחרים.

מגוון אפשרויות לעיצובים יפים

קראו עוד מרחבי האתר

עיצוב מיוחד ואיכותי
מאמרים
עיצוב מיוחד ואיכותי

מעצבת פנים בשרון מתכננת פרויקטים מגוונים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. כך בתים בודדים, דירות, משרדים ומבנים אחרים על פי

קרא עוד »