לפעמים נדמה לנו כי כל אחד צריך להבין בעיצוב פנים ולהיות בעל חוש אסתטי מפותח כאשר הוא רוצה לשפץ את ביתו או אפילו לאחר רכישת בית חדש, אך למעשה, עיצוב פנים זו אומנות מורכבת ואין זה ריאלי שכל אדם מהשורה יוכל לבצע אותה על הצד הטוב ביותר. לכן, על מנת להתאים את העיצוב לחלל בצורה מיטבית, מומלץ לפנות אל אשת מקצוע המתמחה בתחום ותוכל לסייע לכם. שירן דדיה היא מעצבת פנים בחיפה שיכולה לעזור לכם להפוך את החלל הפשוט והריק לבית חלומותיכם.

כשניגשים לבחור מעצבת פנים בחיפה על מנת לעצב את ביתכם, חשוב לשים לב שיש ביניכם כימיה ותקשורת ישירה. אי אפשר להקל ראש בחשיבותה של תקשורת טובה ואמיתית בעיצוב הבית, משום שבסופו של יום קיים אינטרס משותף – שאתם תיהנו להתגורר בבית מעוצב ונוח, המתאים לצרכים ולרצונות שלכם.  על מנת לעשות כן, עליכם לשקף למעצבת הפנים את החלומות שלכם, את סגנון העיצוב המועדף עליכם וכמובן גם את התקציב שקבעתם והיקף הפרויקט.

להבין את התהליך

כשאם בוחרים מעצבת פנים בחיפה, דעו שאתם עומדים לעבור עימה תהליך הנמשך זמן מה- ראשית, תיפגשו עימה לפגישת ייעוץ והגדרת הקונספט על פי ראות עיניכם והידע המקצועי של המעצבת, ובפגישה זו אף תגדירו מטרות ותקציב. לאחר מכן, יגיע שלב מדידת הבית על מנת לוודא התאמה מקסימלית של הריהוט והעיצוב בכלל- לחלל הקיים. לאחר מכן, תוצג בפניכם תוכנית סופית הכוללת הדמיה שתוכלו לאשר- ומשם אפשר לצאת לדרך. כמובן, כי לאורך כל התהליך נמשיך להיות בפיקוח ובקרה מלאה על כלל תהליכי הבנייה, האינסטלציה, החשמל והעיצוב.

לבחור במומחים בתחום

אם גם אתם מעוניינים לעצב את הבית שלכם ולהפוך אותו למקום נוח, נעים ופרקטי, התקשרו עוד היום אל שירן דדיה מעצבת פנים בעלת מוניטין רב. עם שירן, תוכלו להיות רגועים שהבית שלכם בידיים  הכי טובות, מיומנות ומנוסות שאפשר.