משימה מאתגרת אך מרשימה – כיצד זה קורה?

עיצוב בתי יוקרה הינו משימה מאתגרת לכל מעצבת פנים. הרצון הוא לתת מענה לצרכי, רצונות וטעמו האישי של כל לקוח. יש צורך לשלב מערכות מעולות וחומרים איכותיים. בנוסף, למצוא פתרונות יצירתיים לבעיות מורכבות הצצות במהלך התכנון. כל אלו על פי תנאי המגרש עליו בונים, ניצול יתרונותיו והתגברות על אילוצים שונים קיימים. שירן דדיה המייסדת והבעלים של SD “תכנון ועיצוב פנים” עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

עיצוב בתי יוקרה – עם פתרונות אקסקלוסיביים

עיצוב בתי יוקרה מחייב יצירתיות רבה לטובת מציאת פתרונות אקסקלוסיביים. כל זאת כדי שהוא יהיה פונקציונלי, נוח, בטוח לשהייה, הרמוני ובעל מראה יפה. יש צורך לבחור עבורו מערכות תפעול איכותיות ובין היתר מיזוג אוויר, חימום, אינסטלציה, חשמל, תקשורת ועוד. עבודות גמר משלימות תכלולנה נגרות ואלומיניום איכותיים, ריצוף וחיפויי קרמיקה נאים במיוחד ועוד. אביזרי הקצה כמו ברזים, כלים סניטריים, שקעים, מפסקים ופרזול יותאמו לקו העיצוב שייבחר.  קווי העיצוב הפופולאריים ביותר בבתים כאלו הם קלאסיים ומודרניים המאופיינים בקווים ישרים ובגוונים שחורים, אפורים ולבנים. אפיון אחר הוא הצפה באור חיצוני. על מנת למתן מעט ולייצור פינות חמות ייבחרו חומרים בגוונים מעט שונים המוסיפים נגיעות צבעוניות וחינניות. כך פריטים מחומרים דוגמת עץ, אבן, מתכת, זכוכית, טקסטיל ועוד. ייבחרו גופי תאורה המספקים תאורת היצף לצד תאורה אינטימית רכה. יוחלט על הוספת נישות, מחיצות, חיפוי בריקים לקיר כוח בסלון ועוד.

הכנת תוכניות וביצוע

התהליך מתחיל עם שיחות ופגישות מול הלקוחות לצורך קבלת מידע על צרכיהם. בנוסף, קבלת תוכניות, ביקור במקום לצורך התרשמות מהנוף, מכיווני האוויר ועוד. על פי כל אלו ונתונים נוספים היא תתכנן ותגיש תוכנית רשנה לעיון וקבלת הערות. כך עד להגשת תכנית סופית בתלת ממד.

תכנון יצירתי

שירן דדיה המייסדת והבעלים של SD “תכנון ועיצוב פנים” מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ, הקשבה, יישום בקשות, פיקוח וליווי ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, מביצוע עבודות מעולות ללקוחות רבים. היא  תעמיד בשמחה את יכולותיה וכישוריה לטובת אחרים.

משימה מאתגרת אך מרשימה – כיצד זה קורה?

קראו עוד מרחבי האתר

עיצוב מיוחד ואיכותי
מאמרים
עיצוב מיוחד ואיכותי

מעצבת פנים בשרון מתכננת פרויקטים מגוונים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. כך בתים בודדים, דירות, משרדים ומבנים אחרים על פי

קרא עוד »