עיצוב מיוחד ואיכותי

מעצבת פנים בשרון מתכננת פרויקטים מגוונים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. כך בתים בודדים, דירות, משרדים ומבנים אחרים על פי צרכי בעליהם. הרצון הוא לייצור מרחב פנימי נוח, פרקטי ונאה בהתאמה לקו העיצוב המבוקש. היא תשתמש בכישוריה ויכולותיה לטובת מתן פתרונות מגוונים ויצירתיים בסיטואציות מורכבות. שירן דדיה המייסדת והבעלים של SD “תכנון ועיצוב פנים” עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

מעצבת פנים בשרון – עם מבט כולל וירידה לפרטים

מעצבת פנים בשרון יודעת לראות את התמונה הכוללת של הפרויקט המתוכנן אבל גם מתעכבת על הפרטים הקטנים. הכול לטובת תכנון מיטבי העונה על צרכי הלקוחות. יהיה צורך להתבסס על נתונים קיימים כמו גודל המגרש וצורתו, השיפועים בו, כיווני הנוף והאוויר הנשקפים ממנו ועוד. קו העיצוב שייבחר יוביל לכל חלקי הבית עם שינויים נדרשים לכל חדר וחלל. יהיה צורך לשלב בו מערכות תפעול חיוניות כמו חשמל, אינסטלציה, תקשורת, חימום, מיזוג אוויר ואחרות. ייעשה שימוש בחומרים מגוונים היכולים להשתלב ביניהם בצורה נהדרת. כך, עץ, אבן, מתכת, פלסטיק, זכוכית, טקסטיל ואחרות. הפריטים המיוצרים מהם מגיעים עם מרקמים וגוונים שונים. הם יוסיפו ממד חשוב לקו העיצוב כמו גם חיוניות רבה. היא תוסיף, על פי הצורך גם נישות, מחיצות, הנמכות תקרה ו/או עיטורי תקרות וקירות אחרים. בבתים עם קרקע צמודה תהיה יציאה נוחה ומרווחת לגינה הפורחת.

תהליך משולב

התהליך נעשה בשלבים עוקבים כאשר הראשון כולל למידת השטח והבנת צרכי הלקוחות. היא תגיע למגרש ותראה את הנוף הנשקף ממנו, כיווני האוויר, השיפוע הקיים ועוד. על פי כל הנתונים האלו ואחרים נוספים תתכנן תוכנית ראשונית, שלרוב, תעבור שינויים על פי הערות ובקשות מצד הלקוחות. התוכנית סופית תוצג בתלת ממד ותוגש לרשויות.

משרד ידוע

שירן דדיה המייסדת והבעלים של SD “תכנון ועיצוב פנים” מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיה כוללים הקשבה, תכנון עם ירידה לפרטים, מחירים נוחים, פיקוח וליווי וכדומה. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, מביצוע פרויקטים איכותיים ללקוחות רבים ותשמח לשרת אחרים.

עיצוב מיוחד ואיכותי

קראו עוד מרחבי האתר

עיצוב מיוחד ואיכותי
מאמרים
עיצוב מיוחד ואיכותי

מעצבת פנים בשרון מתכננת פרויקטים מגוונים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. כך בתים בודדים, דירות, משרדים ומבנים אחרים על פי

קרא עוד »