פתרונות יצירתיים למגוון מצבים מאתגרים

עיצוב וילות נדרש על ידי אנשים הגרים בישובים כפריים, עירוניים ואחרים. מדובר על משימה מאתגרת מאוד בגלל הצורך להיענות לצרכי הלקוחות, רצונותיהם, וכמובן, טעמם האישי. העיצוב אמור לתת מענה ופתרונות למצבים מורכבים, לאילוצים בשטח, ליתרונות שהמגרש מספק וכדומה. הרצון הוא לייצור מקום מגורים פונקציונלי, נוח, בטוח לשהייה ונאה. שירן דדיה המייסדת והבעלים של SD “תכנון ועיצוב פנים” עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מפורט.

עיצוב וילות – בסטנדרטים גבוהים

עיצוב וילות נעשה ליצירת בית בסטנדרטים גבוהים. יידרשו פתרונות יצירתיים ואקסקלוסיביים לשלל סיטואציות הצצות ועולות במהלך התכנון. תיבחרנה מערכות אינסטלציה, חשמל, תקשורת, חימום, מיזוג אוויר, תאורה ואחרות מוצלחות ואיכותיות. אביזרי הקצה שלהן יכללו ברזים, מתגי חשמל ושקעים, פרזולים מיוחדים ויתאימו לקו העיצוב. עבודות הגמר יכללו נגרות ואלומיניום איכותיים ועוד. קו עיצוב מוביל יכול להיות כפרי, קלאסי, מודרני ואחר. הוא תלוי מאוד גם במיקום הבית. כך אם הוא בעיר, בישוב כפרי או אחר. קו העיצוב יוביל לאורך כל חלקי הבית עם נגיעות ושינויים מתבקשים לסלון, לחדרי המגורים, לחדרי השירות לכניסה ולמעברים ועוד.  החומרים בהם משתמשים הינם עץ, אבן, מתכת, זכוכית, טקסטיל ועוד. בחירת גוונים עשויה לשלב ביניהם בצורה נהדרת כמו גם בתוך סגנון העיצוב. הוספת נישות, מחיצות, חיפוי בריקים בקיר כוח בסלון ועוד, יכולות, בהחלט, להוסיף עניין וייחוד. התכנון כולל מתן תשומת לב גם לחצר ולגינה.

הכנת תוכניות וביצוע

ראשית התהליך נעשה במסגרת שיחות ופגישות מול הלקוחות לצורך קבלת פרטים חשובים על צרכיהם ורצונותיהם, קבלת תוכניות. במקביל גם ביקור במקום לצורך התרשמות מהנוף, מכיווני האוויר ועוד. כל אלו ועוד נכנסים למערכת השיקולים בדרך להפקת תכנית ראשונית, אשר, קרוב, לוודאי תעבור שינויים. כך עד להצגת התוכנית הסופית לקבלת אישור ולביצוע.

תכנון מוקפד

שירן דדיה המייסדת והבעלים של SD “תכנון ועיצוב פנים” מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ, הקשבה, יישום, ירידה לפרטים, פיקוח וליווי ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, מביצוע עבודות מעולות ללקוחות רבים. היא  תשמח לשרת אחרים.

פתרונות יצירתיים למגוון מצבים מאתגרים

קראו עוד מרחבי האתר

עיצוב מיוחד ואיכותי
מאמרים
עיצוב מיוחד ואיכותי

מעצבת פנים בשרון מתכננת פרויקטים מגוונים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. כך בתים בודדים, דירות, משרדים ומבנים אחרים על פי

קרא עוד »