תכנון מיוחד של דירות ומבנים עסקיים

מעצבי פנים בנתניה יודעים לתכנן דירות ומבנים עסקיים ואחרים ללקוחות מגוונים. הם ישתמשו בתכונותיהם היצירתיות לטובת עיצוב המותאם בשלמות לצרכי הבעלים רצונותיהם וטעמם האישי. הרצון והצורך הוא לייצור בכל מבנה מרחב פנימי נוח, בטוח לשהייה, פרקטי ונאה. התכנון ישלב ראיית תמונה כוללת עם ירידה לפריטים קטנים. שירן דדיה המייסדת והבעלים של SD “תכנון ועיצוב פנים” עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

מעצבי  פנים בנתניה – פתרונות יצירתיים לסיטואציות מורכבות

מעצבי  פנים בנתניה יודעים למצוא פתרונות יצירתיים לסיטואציות מורכבות. כך בגלל שטח בית קטן, שיפוע משמעותי במגרש ועוד. התכנון נעשה, בין היתר, על פי מצב השטח הקיים, הנוף הנשקף מהמגרש, כיווני האוויר, השיפועים בו ועוד. ניתן למצוא קווי עיצוב פופולריים וביניהם כפריים, קלאסיים ומודרניים. קו העיצוב המתוכנן יוביל לאורכו ורוחבו של הבית עם שינויים מתבקשים לכל חדר וחלל. כך לסלון, לחדרי השינה, לכניסה ולחלקים אחרים. ייעשה שימוש בחומרים איכותיים היכולים להשתלב ביניהם ובכל קו עיצוב. בין היתר, עץ, מתכת, אבן, זכוכית, קרמיה, טקסטיל, פלסטיק ואחרים. כל אחד מהפריטים המיוצרים מהם מגיע עם מרקם שונה ובצבעים אחרים. היכולת לשלב בצורה נכונה  את כולם או חלקם תוסיף עניין לכל חלל וחדר. יהיה צורך, על פי הצורך, להוסיף נישות, הנמכות תקרה, מחיצות, חיפויי בריקים לקירות כוח ועוד. הכול לטובת עיצוב נאה, ייחודי, הרמוני  ובעל אווירה.

תהליך מסודר

התהליך נעשה בשלבים והראשון כולל הכרת השטח והבנת צרכי הלקוחות. כל מעצב יגיע למגרש כדי להתרשם ממנו פיזית. הוא יברר מה גודל המשפחה, כמה קומות רצים לבנות ועוד. על פי כל אלו הוא יציע תוכנית ראשונה אשר, לבטח, תעבור שינויים על פי בקשות והערות הלקוחות. לבסוף תוצג תוכנית סופית שתוגש לאישור ברשות המקומית.

משרד עם תשתית מעולה

שירן דדיה המייסדת והבעלים של SD “תכנון ועיצוב פנים” מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיה כוללים הקשבה ויישום, מחירים נוחים, פיקוח וליווי וכדומה. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, מביצוע פרויקטים איכותיים ללקוחות רבים.

תכנון מיוחד של דירות ומבנים עסקיים

קראו עוד מרחבי האתר

עיצוב מיוחד ואיכותי
מאמרים
עיצוב מיוחד ואיכותי

מעצבת פנים בשרון מתכננת פרויקטים מגוונים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. כך בתים בודדים, דירות, משרדים ומבנים אחרים על פי

קרא עוד »