למה חשוב להשקיע בעיצוב המשרד ?

הוכח מחקרית שתכנון מתאים של משרדים מגדיל את תפוקת העבודה של העובדים. אז מהו בעצם עיצוב משרדים, ולמה אתם צריכים אותו לעסק שלכם?

כולנו מכירים את משרדי גוגל המפורסמים: בעלי עיצוב מרהיב ומרשים במיוחד, עם צבעים בוהקים, מטבחים וחדרי אוכל יפהפיים ובעיקר – המון חללי מנוחה וחשיבה עבור העובדים. אז נכון, מדובר בדוגמא קיצונית ולא כל משרד יכול להיות גוגל, אבל כדאי ללמוד ממנו את החשיבות שמקנה החברה לחלל העבודה.

בשנים האחרונות הוכח מחקרית – כמו גם על – ידי תצפיות בעובדים במגוון חברות–שתכנון מתאים של משרדים, עיצוב אסתטי ומיתוג שלהם, מגדיל את תפוקת העבודה של העובדים, מעודד את היצירתיות ואת החדשנות שלהם ומגביר את נאמנות הלקוחות והעובדים למותג ולחברה.

המשרד שלכם הוא הפנים של החברה שלכם. בין אם אתם סטארט אפ צעיר, משרד עורכי דין רציני או סוכנות נסיעות – אתם רוצים שהחלל בו אתם עובדים ייצג אתכם. כדאי שיהיה מזמין, אסתטי ונעים עבורכם, עבור העובדים שלכם ועבור לקוחותיכם.

מעצב פנים מקצועי, שמתמחה ומבין בעיצוב משרדים, יוכל להתאים את הצרכים של העסק שלכם למקום הפיזי – החל בריהוט, דרך גודל המעברים ועד חללי העבודה הקטנים וחדרי הישיבות – על ידי הבנה של צרכי העסק, של אופיו וסגנון העבודה בו.

רווחת העובדים לצד תפוקת העבודה

לעיתים רבות נדמה,כי ניתן לחסוך את עלויות עיצוב הפנים בפרויקטים, ולהמעיט בחשיבות עיצוב המשרד לעסק. אולם, ישנם עשרות גורמים שעשויים להשפיע על תפוקת העבודה, על הירתמות העובדים ועל מסירותם, כמו גם על האווירה בבית העסק. תכנון מקצועי ואיכותי יכול לקחת את כל הגורמים הללו בחשבון וליצור משרד שיביא את העסק שלכם לגבהים חדשים.

תכנון משרדים מתמקד בשני היבטים: רווחת העובדים ומיצוי תפוקת העבודה. גם משרדי ההייטק הגדולים ביותר זקוקים לאי של ביתיות ושל שפיות בין מנורות הפלורסנט: המטבח וחדר האוכל הם מרכז כובד משמעותי לרווחת העובדים – שם מתקיימים רגעי ההפוגה והטעינה מחדש לקראת המשך העבודה. יחד עם זאת, אווירה ביתית זקוקה לאיזון. משרד הוא משרד – המקום צריך להתאפיין כאזור עבודה.

מעצב פנים יודע לתרגם את שתי המטרות הללו – רווחת העובדים ותפוקת העבודה – לכלים פרקטיים שניתן ליישם בחלל. מהתאורה, שתהיה מספיקה לעבודה אך לא מסנוורת ועד לתכנון האקוסטי של חדר. ישנם עשרות משתנים שהופכים לחיוניים בחיי היומיום של המשרד.

לא רק עיצוב, מיתוג

השלב הראשון בהקמת המשרד הוא עוד לפני חיפוש הנכס המתאים – הכל מתחיל בהגדרת הצרכים של הארגון, אופי סביבת העבודה ואפיון התקציב. כדאי לכם לבחון את עובדי המשרד ואת צרכיהם מראש, להבין מה תרצו שיאפיין אותם ומה יהיה נכון עבורם בעיצוב החלל.

חשוב שהעיצוב ידגיש את המותג, ולא להפך. כשלקוח נכנס למשרד הוא צריך לדעת בדיוק לאן הגיע. יותר מהכל, הכרחי לשכור מעצב או משרד עיצוב שמתמחה בעיצוב משרדים ברמה גבוהה. מעצבים שמתמחים בעיצוב משרדים ובתי עסק יודעים ליצור את הקשר ההכרחי בין החלל לבין המותג, תוך עמידה בתקציב ובזמנים.

עיצוב משרדים – למה זה חשוב

קראו עוד מרחבי האתר

עיצוב מיוחד ואיכותי
מאמרים
עיצוב מיוחד ואיכותי

מעצבת פנים בשרון מתכננת פרויקטים מגוונים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. כך בתים בודדים, דירות, משרדים ומבנים אחרים על פי

קרא עוד »